|
Všeobecné podmienky a pravidlá
|
|
![]() You are online now!
![]() No internet connection or signal lost. You are in offline mode.
|
1 Definície
Aplikácia | mobilná aplikácia Shell
|
Čerpacia stanica
| čerpacia stanica pohonných látok prevádzkovaná pod značkou Shell
|
Člen | fyzická osoba, ktorá sa stala členom Programu
|
Doklad totožnosti | občiansky preukaz, cestovný pas, vodičský preukaz alebo iný podobný doklad vydaný v zahraničí
|
Karta | Shell ClubSmart karta
|
Online účet | online účet Člena dostupný na Webovej stránke alebo prostredníctvom Aplikácie
|
Oznámenie | informácia dostupná na Čerpacích staniciach, Webovej stránke alebo Členovi inak oznámená o dôležitých skutočnostiach Programu
|
Personalizovaná ponuka | informácia adresovaná určitému Členovi alebo skupine Členov týkajúca sa výhod Programu, v ktorej sa najmä komunikuje výška koeficientu, rozsah tovarov a služieb, za ktoré sa pripisujú body, rozsah tovarov a služieb, na ktoré sa poskytujú zľavy, a výška zliav, a druhy odmien, ktoré sa uplatňujú vo vzťahu k tomuto Členovi alebo skupine Členov, a ktorá je oznamovaná tomuto Členovi alebo tejto skupine Členov predovšetkým elektronicky (napr. SMS, email), poštou alebo prostredníctvom Online účtu; Personalizovaná ponuka je prispôsobená individuálnym preferenciám zisteným najmä analýzou predchádzajúcich nákupov, účasti na Programe a používania Webovej stránky určitého Člena alebo skupiny Členov (bližšie v článku 13 nižšie)
|
Podmienky | Všeobecné pravidlá a podmienky programu Shell ClubSmart
|
Ponuka | (a) Personalizovaná ponuka
(b) všeobecná informácia pre všetkých Členov týkajúca sa výhod Programu, v ktorej sa najmä komunikuje výška obratového koeficientu, rozsah tovarov a služieb, za ktoré sa pripisujú body, a druhy odmien, a ktorá je oznámená niektorým alebo všetkými z nasledovných spôsobov: elektronicky (napr. SMS, email), poštou oznamom na Čerpacích staniciach, Webovej stránke, v médiách alebo iným podobným spôsobom
|
Program | program Shell ClubSmart
|
Shell alebo spoločnosť Shell | SHELL Slovakia, s.r.o., so sídlom Einsteinova 23, 851 01 Bratislava, IČO: 31 361 081, DIČ: 2020315363, IČ DPH: SK 2020315363, zapísaná v OR Mestského súdu BA III, odd. Sro, vl.č. 6000/B
|
Webová stránka | webová stránka, ktorá je súčasťou webového sídla spoločnosti Shell dostupného na adrese www.shellsmart.com
|
Zmena | zmena Podmienok
|
2 Program
2.1 Program je určený zákazníkom Čerpacích staníc, ktorými sú fyzické osoby. Ak sa takýto zákazník stane Členom, patria mu výhody Programu, ktoré má právo využiť.
2.2
Tieto Podmienky upravujú najmä vznik a zánik
členstva v Programe, jednotlivé druhy výhod Člena a spôsoby ich
využitia alebo poskytovania.
3 Členstvo v Programe
3.1
Vznik členstva
3.1.1
Členom sa môže stať len fyzická osoba, ktorá dovŕšila
16. rok veku a ktorá nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti
alebo inej podnikateľskej činnosti. Členstvo v Programe vzniká riadnym
vyplnením prihlášky (vstupného formulára) do Programu v elektronickej
forme prostredníctvom registrácie do Online účtu na Webovej stránke alebo v
Aplikácii.
3.1.2
Súčasťou vyplnenia a podania prihlášky do
Programu môže byť aj registrácia Karty, ktorú zákazník dostal v plastovej forme
od obsluhy na Čerpacej stanici. Zákazník, ktorý dostal Kartu od obsluhy
Čerpacej stanice pred jej registráciou postupom podľa týchto Podmienok, je
oprávneným držiteľom karty (ďalej len „držiteľ karty“) vo vzťahu k tej
Karte. Pokiaľ Karta určitého držiteľa karty nebola registrovaná, nie je tento
držiteľ karty oprávnený vymieňať body za odmeny a využívať ďalšie výhody
Programu, je len oprávnený body zbierať. Členovi bude automaticky pri vzniku členstva
vygenerovaná Karta v digitálnej forme spolu s číslom Karty; ak
súčasťou podania prihlášky do Programu nebola registrácia Karty získanej od
obsluhy Čerpacej stanice, po vzniku členstva v Programe si Člen môže
vyzdvihnúť Kartu v plastovej podobe na ktorejkoľvek Čerpacej stanici
a po prihlásení sa do svojho Online účtu alebo pomocou Zákazníckeho centra
priradiť túto Kartu k svojmu účtu.
3.1.3
Za riadne vyplnenú a podanú prihlášku sa považuje
prihláška, v ktorej sú pravdivo uvedené nasledovné údaje: meno, priezvisko,
dátum narodenia a e-mailová adresa. Údaje o korešpondenčnej adrese, pohlaví a o
telefónnom čísle sú vo vzťahu k vzniku členstva v Programe dobrovoľné,
avšak v záujme riadneho plnenia všetkých záväzkov spoločnosti Shell a správnej
a efektívnej komunikácie so spoločnosťou Shell odporúča sa ich poskytnúť. Údaje
o telefónnom čísle a korešpondenčnej adrese sú nevyhnutné pre účely
doručovania zásielkových odmien. Korešpondenčná adresa môže byť len adresa
miesta nachádzajúceho sa na území Slovenska.
3.1.4
Zákazník vyjadrí a potvrdí svoj súhlas s Podmienkami
kliknutím na príslušné políčko na prihláške v elektronickej forme podľa
bodu 3.1.1.
3.2
Skončenie členstva
3.2.1
Členstvo zaniká všetkým Členom
a) dňom doručenia písomného oznámenia Člena,
v ktorom uvedie, že končí členstvo v Programe (za písomné oznámenie
sa považuje aj oznámenie zaslané emailom na adresu Zákazníckeho centra);
b) dňom smrti člena alebo dňom, ktorý súd vo
vyhlásení za mŕtveho určil ako deň smrti;
c) 31. 12. tretieho roka nasledujúceho po tom kalendárnom
roku, v ktorom došlo k vykonaniu poslednej transakcie; transakciou sa
rozumie pripísanie bodov alebo výmena bodov za odmenu;
d) dňom vylúčenia Člena z programu.
3.2.2
Člen, ktorý je užívateľom Aplikácie na mobilnom zariadení,
môže svoje členstvo v Programe ukončiť aj tak, že v Aplikácii zvolí
možnosť zrušiť svoj Online účet. Zrušením a vymazaním Online účtu v Aplikácii
členstvo v Programe zaniká automaticky bez nutnosti vykonať akékoľvek
ďalšie kroky. Momentom vyjadrenia súhlasu so zrušením Online účtu
v Aplikácii Člen naďalej nie je oprávnený užívať žiadne výhody Programu.
Spracovanie žiadosti o zrušenie Online účtu a ukončenie členstva
v Programe však môže trvať po určitú dobu.
3.2.3
Spoločnosť Shell je oprávnená vylúčiť Člena
z Programu, ak sa Člen dopustil protiprávneho konania
v súvislosti s jeho členstvom v Programe alebo vo vzťahu
k spoločnosti Shell, najmä
a) ak porušil práva
k ochranným známkam používaným spoločnosťou Shell;
b) spôsobil spoločnosti
Shell alebo inému Členovi škodu alebo inú ujmu;
c) získal výhodu
v rozpore s Podmienkami;
d) umožnil inej osobe, aby
získala výhodu v rozpore s Podmienkami.
V tomto prípade
zaniká členstvo dňom rozhodnutia spoločnosti Shell o vylúčení, ktoré bude
Členovi oznámené.
3.2.4
Zánikom členstva sa Karta tohto Člena stáva neplatnou.
Člen stráca všetky práva člena a výhody s tým spojené, najmä nemá
právo vymeniť nazbierané body za odmenu.
3.2.5
Spoločnosť Shell môže Kartu dočasne zablokovať
v prípade, že prešetruje skutočnosti, ktoré by mohli viesť
k vylúčeniu Člena z Programu, alebo z iných dôležitých dôvodov;
v prípade blokácie Karty nie je Člen oprávnený využívať výhody Programu.
Blokovanie Karty spoločnosť Shell Členovi oznámi.
4 Karta
4.1
Každý Člen môže dostať a používať len jednu platnú
Kartu. Karta je neprenosná a je ju oprávnený použiť výlučne držiteľ karty.
Karta je vlastníctvom spoločnosti Shell. Karta nie je platobná karta a ani iný
podobný platobný prostriedok. Karta môže byť použitá len v súlade s
Podmienkami.
4.2
Držiteľ karty je povinný chrániť Kartu pred stratou a
odcudzením. Karta nesmie byť ponechaná na takom mieste, ktoré nie je dostatočne
zabezpečené pred odcudzením. V opustenom vozidle, aj keď uzamknutom alebo
umiestnenom na stráženom parkovisku, Karta nesmie byť ponechaná nikdy. Držiteľ
karty je povinný chrániť Kartu pred mechanickým, chemickým alebo iným
poškodením.
4.3
Stratu alebo odcudzenie Karty je držiteľ karty povinný
bezodkladne oznámiť Zákazníckemu centru (je nutné uviesť celé meno držiteľa
karty, dátum narodenia, prípadne aj korešpondenčnú adresu alebo číslo Karty).
Zákaznícke centrum v prípade poskytnutia všetkých nevyhnutných informácií
telefonické a e-mailové odkazy spätne nepotvrdzuje. Držiteľ karty je oprávnený
vyzdvihnúť si po nahlásení straty alebo odcudzenia pôvodnej Karty na Čerpacej
stanici novú Kartu. Pri obdržaní novej Karty nie je potrebné vypĺňať novú
prihlášku do Programu, avšak držiteľ karty je povinný novú Kartu priradiť
k svojmu účtu buď sám vo svojom Online účte alebo požiadať
o priradenie novej Karty Zákaznícke centrum. Množstvo bodov, ktoré
Člen nazbieral do dňa nahlásenia straty alebo odcudzenia Karty, mu zostane
zachované. V prípade, ak držiteľ karty nemá záujem o ďalšie
používanie Karty v plastovej forme, môže začať používať Kartu v digitálnej
forme prostredníctvom Aplikácie; v tomto prípade je povinný požiadať
Zákaznícke centrum o priradenie bodového zostatku k novej Karte.
Akékoľvek operácie s Kartou vykonané po strate alebo odcudzení Karty nie sú
platné s výnimkou prípadov, kedy dôjde k odpísaniu bodov z Karty ešte pred
oznámením jej straty alebo odcudzenia. Spoločnosť Shell nie je v takomto
prípade zodpovedná za neoprávnené použitie Karty v dôsledku oneskoreného
oznámenia straty alebo odcudzenia Karty. Akúkoľvek škodu a zodpovednosť za
odpísanie bodov zo stratenej alebo odcudzenej Karty znáša sám držiteľ karty. V
prípade odcudzenia alebo straty Karty Člen môže byť dočasne (do priradenia
novej Karty k svojmu účtu) obmedzený v možnosti využívať niektoré výhody
Programu (najmä v možnosti vymeniť body za odmeny).
4.4
V prípade poškodenia Karty je držiteľ karty povinný
postupovať rovnakým spôsobom ako v prípade straty alebo odcudzenia Karty
s tým, že držiteľ karty z opatrnosti poškodenú Kartu znehodnotí
prestrihnutím.
4.5
V prípade použitia Karty evidovanej v zozname Kariet,
s ktorými nemožno realizovať žiadnu operáciu (tzv. Čierna listina), je obsluha
Čerpacej stanice oprávnená Kartu zadržať a znehodnotiť.
4.6
Digitálna karta
Okrem Karty
v plastovej forme môže Člen používať aj digitálnu formu Karty, ktorá je
dostupná v Aplikácii prostredníctvom mobilného zariadenia. Za účelom
aktivácie a používania digitálnej Karty je Člen povinný stiahnuť si
a používať Aplikáciu a prípadne postupovať podľa ďalších pokynov
uvedených v Oznámení. Na použitie digitálnej formy Karty sa nevzťahujú tie
ustanovenia týchto Podmienok, z povahy ktorých vyplýva, že sa majú
vzťahovať len na použitie plastovej Karty (napríklad bod 4.5). Vo vzťahu
k mobilnému zariadeniu, prostredníctvom ktorého Člen digitálnu Kartu
používa, je Člen povinný dodržiavať povinnosti uvedené v bodoch 4.2 a 4.3.
5 Výhody Člena
5.1
Člen môže v rozsahu a za podmienok bližšie
určených príslušnou Ponukou
a) zbierať body pri kúpe určitého tovaru
alebo služieb poskytovaných spoločnosťou Shell alebo tretími osobami;
b) získať body v súvislosti s inou
skutočnosťou;
c) využiť službu alebo získať iné plnenie
poskytované spoločnosťou Shell alebo tretími osobami;
d) využiť zľavu pri kúpe určitého tovaru
alebo služieb poskytovaných spoločnosťou Shell alebo tretími osobami;
e) získať odmenu výmenou za body;
f) získať odmenu sčasti výmenou za body
a sčasti za doplatok.
5.2
Odmenou je najmä
a) tovar alebo služba poskytovaná
spoločnosťou Shell;
b) poukážka na odber tovaru alebo služby poskytovanej
tretími osobami;
c) zľava na tovar alebo službu poskytovanú
spoločnosťou Shell;
d) zľava na tovar alebo službu poskytovanú
tretími osobami.
5.3 Spoločnosť Shell informuje Členov o výhodách v Ponukách.
6 Zbieranie bodov
6.1
Nákup na Čerpacích staniciach
6.1.1
Body je možné začať zbierať ihneď po získaní Karty.
Výhodu pripisovania bodov má každý držiteľ karty. Body sú zaznamenávané v
centrálnej databáze bodov prostredníctvom Karty pri nákupe na Čerpacích
staniciach na Slovensku a v Českej republike, pokiaľ nedôjde k Zmene.
Postup zbierania bodov na Čerpacích staniciach mimo Slovenska môže podliehať aj
podmienkam a pravidlám programu Shell ClubSmart platným v krajine,
v ktorej sa daná Čerpacia stanica nachádza.
6.1.2
Body je možné začať zbierať aj bez registrácie Karty,
avšak takto nazbierané body sa priebežne odpisujú. Odpísané z centrálnej
databázy bodov budú vždy k 1. dňu kalendárneho mesiaca body staršie ako 3
kalendárne mesiace. Prvý raz budú body staršie ako 3 kalendárne mesiace
odpísané držiteľom neregistrovaných Kariet k 1.8.2024.
6.1.3
Množstvo bodov, ktoré získa Člen, a spôsob, ako
sa toto množstvo určí (koeficient), závisí od druhu tovaru a služby, za
ktoré sa pri ich nákupe body pripisujú. V prípade palív je to vždy súčin
objemového koeficientu a objemu palív, ktoré Člen nakúpil bez ohľadu na
to, či mu bola z kúpnej ceny paliva poskytnutá zľava alebo nie.
V prípade iného tovaru alebo služby je to buď súčin obratového koeficientu
a obratu, ktorý Člen nákupom tovaru alebo služby urobil, alebo
množstevného koeficientu a množstva tovaru a služby, ktorý Člen
nakúpil. Obratom sa rozumie cena tovarov a služieb, ktorú Člen skutočne uhradí.
Akákoľvek zľava poskytnutá Členovi nie je zahrnutá do obratu. Za nákup
vybraných druhov tovarov alebo služieb môže byť množstvo pripisovaných bodov
určené pevne; v tomto prípade sa spôsob určenia bodov pomocou objemového,
obratového alebo množstevného koeficientu neuplatní.
6.1.4
Typ a výška koeficientu alebo pevne stanovené
množstvo bodov a vymedzenie tovaru a služieb, za ktoré sa pripisujú
body, sa uvádzajú v príslušnej Ponuke. Spoločnosť Shell je oprávnená
zmeniť (a) výšku koeficientu alebo pevne stanovené množstvo bodov aj (b) rozsah
tovarov a služieb, za ktoré sa pripisujú body. O uvedenej zmene budú
Členovia informovaní vopred prostredníctvom aktuálnej Ponuky.
6.1.5
Spoločnosť Shell si vyhradzuje právo nepripisovať body
pri nákupoch vybraných druhov tovaru a služieb, ktorými sú tabakové
výrobky, liehoviny, osobitné peňažné čiastky viazané na obal tovaru (zálohy), mýtne
služby (diaľničné známky), ceniny (napríklad poštové známky), MHD lístky, žreby
a služby stávkového terminálu, tovar predávaný prostredníctvom samoobslužných predajných
automatov, kupóny pre mobilné telefóny a telefónne karty a pod. Body ďalej
nemusia byť pripísané pri nákupoch, ku ktorým dochádza na základe transakcie
určitými platobnými prostriedkami odlišnými od bankových platobných kariet (napr.
palivové karty Shell). Pripísanie bodov môže byť tiež obmedzené v prípade
osobitných akcií organizovaných spoločnosťou Shell na podporu predaja tovaru
a služieb. Členovia budú o všetkých ďalších obmedzeniach a zmenách obmedzení
informovaní vopred prostredníctvom Ponúk alebo Oznámení.
6.1.6
Kartu je nutné predložiť personálu obsluhujúcemu
registračnú pokladňu pred zaplatením za nákup. Neskoršie predloženie Karty
neumožňuje pripísanie bodov. Člen, ktorý pri platení na Čerpacej stanici nemá
alebo zabudol Kartu predložiť obsluhe, nemôže získať body ani po dodatočnom
predložení účtenky.
6.1.7
Pripísanie bodov za nákup je možné najviac 5-krát v
priebehu jedného dňa.
6.1.8
Každé pripísanie bodov za nákup na Čerpacej stanici
musí byť kryté nákupom Člena.
6.1.9
V prípade poruchy systému Čerpacej stanice vystaví
obsluha Členovi náhradný kupón zodpovedajúceho nákupu. Tieto body budú
pripísané do 30 dní.
6.1.10
Aktuálny bodový stav každého držiteľa karty v
centrálnej databáze bodov je možné kedykoľvek zistiť na Čerpacej stanici po
predložení Karty personálu obsluhujúcemu pokladňu alebo po prihlásení do Online
účtu; tento stav však nemusí obsahovať body pripísané za obdobie
predchádzajúcich 24 hodín. Tento úkon nie je viazaný na nákup tovaru alebo
služieb.
6.2
Získanie bodov inak
Získať body je možné aj
pri nákupe tovaru a služieb mimo Čerpacej stanice, alebo ak dôjde
k splneniu inej skutočnosti, všetko v rozsahu a za podmienok
uvedených v Ponuke.
6.3
Prípady neuznania bodov
6.3.1
Body nebudú držiteľovi karty uznané v nasledovných
prípadoch:
a) body neboli získané v súlade
s Podmienkami;
b) body boli získané v rozpore so zákonom
alebo dobrými mravmi;
c) body sa viažu na transakciu (napr. kúpu
tovaru na Čerpacej stanici), ktorá bola z akéhokoľvek dôvodu zrušená, alebo
bola poskytnutá náhrada iným spôsobom.
6.3.2
Pokiaľ držiteľ karty na požiadanie spoločnosti Shell
nepreukáže oprávnenosť pripísania bodov pokladničným dokladom o nákupe tovaru
alebo služieb vo výške zodpovedajúcej pripísaným bodom, spoločnosť Shell je
oprávnená takéto body neuznať. Spoločnosť Shell však môže toto právo využiť len
do 6 mesiacov od pripísania bodov.
7 Poskytnutie služby alebo iného plnenia
Členovi môže spoločnosť
Shell poskytnúť možnosť využiť službu alebo získať iné plnenie poskytované
spoločnosťou Shell alebo tretími osobami, ktorá bude podmienená členstvom
v Programe prípadne ďalšími kvalifikačnými podmienkami. Uvedené možnosti a podmienky
jej poskytnutia budú uvedené v príslušnej Ponuke.
8 Zľava
8.1 Spoločnosť Shell môže poskytnúť Členom zľavu
a) pri nákupe určitého tovaru alebo služby
na Čerpacej stanici alebo
b) pri nákupe určitého tovaru alebo služby
poskytovanej treťou osobou,
ktorej priznanie bude
podmienené členstvom v Programe prípadne ďalšími kvalifikačnými
podmienkami, avšak bez toho, aby nárok na túto zľavu vznikol výmenou bodov.
Uvedená zľava a podmienky vzniku nároku na zľavu budú uvedené
v príslušnej Ponuke.
8.2 Pokiaľ nebude v Oznámení uvedené inak, zľavu nemožno
uplatniť pri platení platobnými prostriedkami odlišnými od bankových platobných
kariet (napr. palivové karty Shell, DKV, CCS). Kombinácia zľavy s inou
výhodou Programu alebo s iným plnením poskytovaným v rámci osobitných akcií
organizovaných spoločnosťou Shell môže byť obmedzená; o tejto skutočnosti
budú Členovia informovaní v Oznámení.
9 Odmeny
9.1
Všeobecne
9.1.1
O výmenu bodov za odmenu (ďalej len „výmena bodov“) môže
požiadať iba ten držiteľ karty, ktorý sa stal Členom. Body sú spravidla na účet
pripísané a vymeniť ich za odmenu je možné až po uplynutí 24 hodín od momentu
vykonania transakcie, za ktorú Členovi vznikol nárok na pripísanie bodov. Člen
stráca nárok na výmenu bodov vždy k 31.12. druhého roka nasledujúceho po tom
kalendárnom roku, v ktorom mu boli pripísané. Pokiaľ však ide o body, ktoré
boli pripísané na účet Člena do 31.12.2024 (vrátane), Člen stráca nárok na
výmenu k 31.12. tretieho roka nasledujúceho po tom kalendárnom roku,
v ktorom mu boli pripísané.
9.1.2
Body je možné vymeniť len za odmeny uvedené
v aktuálne platnej Ponuke. Body nie je možné vymeniť za peniaze.
9.1.3
Aktuálna Ponuka obsahuje (a) popis odmeny, (b)
informáciu, či je možné odmenu získať priamo na Čerpacej stanici alebo iným
spôsobom, (c) bodovú hodnotu odmeny a (d) v prípade doplatkovej odmeny aj
výšku doplatku v peniazoch. K odmene patrí len to príslušenstvo,
ktoré je uvedené v Ponuke.
9.1.4
Odmeny sú k dispozícii počas doby platnosti príslušnej
Ponuky alebo do vyčerpania alebo vypredania zásob, pokiaľ k nim dôjde
skôr. Spoločnosť Shell si vyhradzuje právo náhrady odmeny, ktorá nie je k
dispozícii v danom období, najmä z dôvodu vyčerpania (vypredania) zásob, alebo
zásahu vyššej moci. Spoločnosť Shell si vyhradzuje právo niektorú odmenu
stiahnuť trvalo alebo dočasne z Ponuky. Informácie o tomto kroku budú uvedené
v Oznámení.
9.1.5
Pokiaľ je odmenou poukážka na poskytnutie tovaru alebo
služby, je táto použiteľná do dátumu, ktorý je uvedený v príslušnej
Ponuke, Členovi oznámený najneskôr pri doručení poukážky, prípadne na poukážke vyznačený,
ak sa poukážka poskytuje v listinnej forme. Ak takýto dátum nie je na
poukážke vyznačený, platnosť poukážky nie je časovo obmedzená.
9.2
Žiadosť o poskytnutie odmeny
9.2.1
O odmenu môže Člen požiadať len na Čerpacej
stanici na Slovensku. Člen v takomto prípade predloží obsluhe Čerpacej
stanice svoju Kartu, uvedie názov odmeny a prípadne ju aj popíše. Obsluha
Čerpacej stanice odpíše zodpovedajúce množstvo bodov patriacich Členovi
a evidovaných v centrálnej databáze bodov. V prípade, že sa poskytuje
odmena v hodnote najmenej 900 bodov a obsluha Čerpacej stanice má pochybnosti
o totožnosti Člena, môže požiadať tohto Člena o predloženie Dokladu
totožnosti k nahliadnutiu za účelom overenia jeho totožnosti.
9.2.2
O zásielkové odmeny môže Člen požiadať aj
prostredníctvom Online účtu alebo telefonicky na Zákazníckom centre.
9.3
Odmeny, ktoré je možné odobrať na Čerpacích staniciach
na Slovensku
9.3.1
Člen môže dostať na Čerpacej stanici len tovar alebo
službu, ktoré sú na nej aktuálne k dispozícii.
9.3.2
Prevzatie tovaru alebo poskytnutie služby Člen potvrdí
podpisom na účtenke z terminálu, ktorý sa musí zhodovať s podpisom na Karte.
Člen je povinný účtenku odovzdať obsluhe Čerpacej stanice.
9.3.3
Na Čerpacej stanici si môže Člen vybrať najviac štyri
kusy tovaru denne; spoločnosť Shell môže rozhodnúť, že Člen si vyberie aj viac
kusov tovaru v ten istý deň.
9.3.4
Člen je povinný si skontrolovať prebratý tovar priamo
na Čerpacej stanici. Neskoršie Reklamácie budú uznané, len ak budú uplatnené v súlade
s právnou úpravou zodpovednosti obchodníka za vady. Potom bude postupované
v súlade s týmito Podmienkami a platnými právnymi predpismi.
9.4
Zásielkové odmeny
9.4.1
Tovar je Členovi doručený spravidla do jedného mesiaca
po odpísaní bodov z jeho účtu. Pokiaľ pre prechodný nedostatok tovaru na sklade
alebo z iných vážnych dôvodov nebude možné tovar dodať do jedného mesiaca,
spoločnosť Shell oznámi túto skutočnosť Členovi a zabezpečí dodanie tovaru
hneď, ako to bude možné. Tovar doručuje pošta alebo iný poskytovateľ poštových
alebo obdobných služieb (ďalej len „pošta“) na aktuálnu korešpondenčnú
adresu a pri doručovaní Člena kontaktuje pomocou telefónneho čísla, ktoré
Člen poskytol spoločnosti Shell. Za predĺženie dodacej lehoty spôsobenej
nesprávne uvedenou adresou alebo oneskoreným informovaním o zmene adresy
spoločnosť Shell nezodpovedá. Spoločnosť Shell tiež nezodpovedá za predĺženie
dodacej lehoty spôsobenej nesprávnym doručovaním poštou. Spoločnosť Shell nie
je v omeškaní s dodaním zásielkovej odmeny, ak Člen spoločnosti Shell
neposkytol telefónne číslo pre účely dodania zásielkovej odmeny.
9.4.2
Pri odpísaní bodov Člen dostane potvrdenie o tejto
transakcii. Člen je povinný uschovať si potvrdenie do momentu doručenia tovaru.
Pri prevzatí tovaru je Člen povinný potvrdiť prevzatie zásielkovej odmeny
doručovanej poštou, ak na to bude
vyzvaný.
9.4.3
Ak si tovar zaslaný poštou Člen neprevezme do termínu
uvedeného na oznámení o uložení zásielky na príslušnej pobočke pošty, bude mu
tovar na požiadanie opätovne zaslaný; spoločnosť Shell je v tomto prípade
oprávnená vyzvať Člena na úhradu poštovných nákladov. Tovar mu bude opätovne
zaslaný, ak o to požiada do 30 dní odo dňa, kedy uplynula lehota na prevzatie
pôvodnej zásielky na pošte.
9.4.4
V prípade, že si Člen neprevezme tovar, spoločnosť
Shell neposkytne náhradu bodov za neprevzatú zásielkovú odmenu ani žiadnu inú
kompenzáciu.
9.5
Niektoré ustanovenia o doplatkovej odmene
Výška peňažného doplatku
je uvedená v Ponuke. Člen zaplatí doplatok pri prevzatí doplatkovej odmeny
na Čerpacej stanici. V prípade zásielkových odmien, ktoré je možné objednať
v Online účte na Webovej stránke sa doplatok uhrádza vopred spolu
s odoslaním objednávky prostredníctvom Online účtu. Spoločnosť Shell môže
spôsob platby umožniť aj následne, pri preberaní doplatkovej odmeny od pošty
alebo inej osoby, ktorá doručuje doplatkovú odmenu; pred odoslaním objednávky
bude Člen na dostupný spôsob platby upozornený.
9.6
Poukážky
9.6.1
Člen môže výmenou za body získať poukážku na odber
tovaru alebo služby poskytovanej treťou osobou. V zmysle príslušnej
Ponuky môže Člen o poukážku výmenou za body požiadať prostredníctvom Online účtu. Poukážky na tovar vybraných značiek (napríklad Philips,
Tescoma, Kärcher alebo iné podľa aktuálnej Ponuky) je možné uplatniť len
prostredníctvom webovej stránky www.clubsmart-eshop.sk; odkaz na túto webovú stránku, prostredníctvom ktorej je možné tovar
objednať, bude Členovi zaslaný v e-maile spolu s poukážkou na odber
tovaru.
9.6.3
Osoba poskytujúca tovar alebo službu môže požadovať od
Člena okrem predloženia poukážky vydanej spoločnosťou Shell aj predloženie
Dokladu totožnosti za účelom overenia totožnosti Člena ako osoby oprávnenej
z poukážky.
9.6.4 Poskytnutie tovaru
alebo služby treťou osobou sa spravuje podmienkami tejto tretej osoby. Člen berie na vedomie, že webovú stránku www.clubsmart-eshop.sk prevádzkuje tretia osoba a dodacie podmienky a ďalšie
informácie vrátane údajov o možnostiach úhrady peňažného doplatku,
preprave tovaru a nákladoch na doručenie tovaru sú dostupné na www.clubsmart-eshop.sk.
9.7
Zľava za body na Čerpacej stanici
9.7.1
Člen môže vymeniť 100 bodov za zľavu vo výške 50
centov. Táto sa mu odpočíta od ceny nákupu za palivá a iný tovar
alebo služby s výnimkou liehovín, tabakových výrobkov, mýtnych
služieb a iných podobných poplatkov, cenín (napr. poštových známok), MHD
lístkov, tovaru predávaného prostredníctvom samoobslužných automatov, žrebov a
služieb stávkových terminálov, služieb predplatených platieb, kupónov pre
mobilné telefóny, telefónnych kariet a zálohov z vratných obalov. Výška
zľavy získanej výmenou za body môže predstavovať maximálne 90 % z ceny
nákupu. V prípade, ak Člen uplatní zľavu za body na nákup paliva
a súčasne iného tovaru alebo služby, zľava sa prednostne poskytne z ceny
paliva.
9.7.2
Zľavu za body nemožno uplatniť pri platení platobnými
prostriedkami odlišnými od bankových platobných kariet (napr. palivové karty
Shell, DKV, CCS). Kombinácia zľavy za body s inou výhodou Programu alebo s
inou zľavou alebo iným plnením poskytovaným v rámci osobitných akcií
organizovaných spoločnosťou Shell môže byť obmedzená; o tejto skutočnosti
budú Členovia informovaní v Oznámení.
9.7.3
Uplatnenie zľavy musí Člen nahlásiť obsluhe Čerpacej
stanice ešte pred platením. Obsluha odpočíta stanovený počet bodov vymenených
za zľavu z ceny tovaru alebo služby. Výslednú čiastku po zohľadnení zľavy
Člen zaplatí.
9.7.4
V prípade zmeny výšky zľavy za body alebo inej
podmienky jej čerpania, spoločnosť Shell vykoná Zmenu najmenej jeden mesiac
pred jej účinnosťou; to neplatí, ak spoločnosť Shell ponúkne osobitnú akciu na
zľavu, ktorá bude pre Členov výhodnejšia oproti zľave za body podľa bodu 9.7.1
týchto Podmienok.
9.8
Reklamácie vád odmeny - tovaru
9.8.1
Odmena má vady, najmä ak nie je v súlade s dohodnutými
alebo všeobecnými požiadavkami. Vadnou je napríklad odmena, ktorá nezodpovedá
opisu, druhu, množstvu alebo kvalite podľa aktuálnej Ponuky, je nefunkčná,
dodaná bez príslušenstva, nie je schopná zachovať si bežnú životnosť.
a)
že odmena v čase dodania nemala vadu, ktorú Člen
vytkol,
b)
alebo ak je predpoklad o dodaní vadnej odmeny nezlučiteľný
s povahou odmeny alebo vady; pôjde najmä o prípady, keď je vada spôsobená
po dodaní odmeny pôsobením vonkajších vplyvov alebo nesprávnym používaním.
9.8.3
Ak ide o vadnú zásielkovú odmenu, je možné ju zaslať na adresu partnera
spoločnosti Shell, ktorá zabezpečuje zasielanie zásielkových odmien
a ktorá ho Členovi zaslala (ďalej len „doručovacia spoločnosť“). Vadnú
odmenu získanú na Čerpacej stanici, môže Člen odovzdať na tej Čerpacej stanici, na ktorej ju dostal, prípadne aj na inej Čerpacej
stanici alebo poštovou zásielkou adresovanou na sídlo Shell..
9.8.4
Člen je povinný vytknúť vadu do 2 mesiacov od jej
zistenia, najneskôr v lehote uvedenej v bode 9.8.2. V prípade
porušenia tejto povinnosti Člen nemôže úspešne uplatniť práva zo zodpovednosti
za vady vymenované nižšie.
9.8.5
Ak ide o vadu, za ktorú zodpovedá spoločnosť
Shell, Člen má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci,
ibaže by ním zvolený spôsob odstránenia vady nebol možný alebo by v porovnaní s
druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil spoločnosti Shell neprimerané náklady.
Opravenú alebo novú odmenu zašle Členovi spoločnosť Shell alebo doručovacia
spoločnosť v primeranej lehote, najneskôr však do 30 dní od prevzatia
reklamovanej odmeny; dlhšia lehota na odstránenie vady musí byť odôvodnená
objektívnym dôvodom, ktorý spoločnosť Shell nemôže ovplyvniť.
9.8.6
Ak spoločnosť Shell odmenu neopraví ani nevymení alebo
využije právo odmietnuť opravu či výmenu, odmena má rovnakú vadu napriek oprave
alebo výmene veci, ide o vadu závažnej povahy, alebo ak je zrejmé, že vada
nebude neodstránená v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí
pre Člena, Shell na požiadanie Člena
a)
poskytne zľavu z doplatku (ak ide
o doplatkovú odmenu), alebo
b)
vrátiť časť bodov zodpovedajúcich vade, alebo
c)
vymení vadnú odmenu za body a pri doplatkovej odmene
aj za zaplatený doplatok.
Spoločnosť Shell Členovi poskytne
zľavu z doplatku alebo vráti body a pri doplatkovej odmene aj zaplatený
doplatok do 14 dní odo dňa odovzdania odmeny na Čerpacej stanici, alebo po
preukázaní, že Člen odmenu zaslal doručovacej spoločnosti.
9.8.7
Na vybrané odmeny môže byť v súlade s § 626
Občianskeho zákonníka poskytnutá tzv. spotrebiteľská záruka. V takom
prípade má Člen právo požadovať plnenie zo spotrebiteľskej záruky od toho, kto
takúto záruku poskytol, a za podmienok uvedených v záručnom liste alebo v
súvisiacej reklame dostupnej v čase objednania odmeny. Práva Člena zo
zodpovednosti za vady podľa § 621 Občianskeho zákonníka nie sú takouto
spotrebiteľskou zárukou dotknuté.
9.8.8
Práva a povinnosti Člena a spoločnosti Shell zo
zodpovednosti za vady neupravené v týchto Podmienkach sa ďalej spravujú § 618 a
nasledovnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka. Ustanovenia
o zodpovednosti spoločnosti Shell za vady odmien, ktoré boli Členovi
dodané do 30.6.2024, sa spravujú Podmienkami účinnými do 1.7.2024. Podmienky a
spôsob Reklamácie sú podrobnejšie upravené v Reklamačnom poriadku, ktorý
je umiestnený na každej Čerpacej stanici nachádzajúcej sa v Slovenskej
republike.
9.9
Reklamácie vád iných odmien ako tovaru
8.9.1
Spoločnosť Shell sa v prípade niektorých služieb, plnení,
práv a iných majetkových hodnôt, ktoré poskytujú zmluvní partneri na to
oprávnení, zaviazala ich poskytnutie len obstarať a tieto uhradiť. Vzťah medzi
Členom a zmluvným partnerom, predmetom ktorého je plnenie takejto odmeny,
sa riadi zmluvou medzi nimi. Z tohto dôvodu všetky reklamácie a uplatňovanie
práv z porušenia povinností zmluvných partnerov musí Člen uplatňovať priamo u
zmluvného partnera.
9.10
Právo na odstúpenie od zmluvy
9.10.1
V prípade, že sa Člen po prevzatí zásielkovej odmeny
rozhodne túto odmenu vrátiť (napr. z dôvodu, že nespĺňa jeho očakávania), môže
tak v súlade s § 19 a nasl. zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane
spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon č. 108/2024
Z. z.“) urobiť do 14 dní po prevzatí odmeny. Odmenu môže Člen v tomto
prípade zaslať späť na vlastné náklady na adresu doručovacej spoločnosti, ktorá
mu odmenu doručila, alebo odovzdať spoločnosti Shell. Člen je povinný dbať na
to, aby zásielková odmena nebola poškodená a bola vrátená v originálnom
balení vrátane dodaného príslušenstva. Po prevzatí vrátenej odmeny doručovacou
spoločnosťou alebo spoločnosťou Shell má Člen nárok na vrátenie bodov a v
prípade doplatkovej odmeny okrem toho aj nárok na vrátenie doplatku.
9.10.2
Pri vrátení odmeny môže Člen použiť vzorový formulár
na odstúpenie od zmluvy, ktorý je prílohou týchto Podmienok.
9.10.3
V prípade vrátenia zásielkovej odmeny Člen
zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého
zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na
zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
9.10.4
Člen nie je oprávnený zásielkovú odmenu vrátiť najmä
v prípade, ak ide (a) o tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je
vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého
ochranný obal bol po dodaní porušený, alebo (b) o tovar vyrobený podľa špecifikácií
Člena či vyrobený na mieru. Ďalšie výnimky z práva odstúpiť od zmluvy sú
upravené v § 19 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z. z.
10 Online účet
10.1
Online účet umožňuje Členom (a) kontrolovať históriu
transakcií (t. j. zisťovať stav pripísaných bodov a históriu uplatnených
odmien), (b) vykonávať správu Karty (t.j. nahlasovať poškodenú, stratenú alebo
odcudzenú Kartu), (c) prehliadať Personalizované ponuky, (d) žiadať
o poskytnutie zásielkovej odmeny a poukážky a sledovať stav vybavenia
žiadostí a (e) vykonávať zmeny osobných údajov.
10.2
Každý držiteľ karty je oprávnený registrovať sa do
Online účtu len raz. Pre používanie Online účtu je držiteľ karty povinný
vykonať registráciu a postupovať podľa pokynov zverejnených vo formulári
dostupnom na Webovej stránke alebo v Aplikácii. Z bezpečnostných dôvodov
bude Online účet po vykonaní niekoľkonásobných neúspešných pokusov o
prihlásenie na 24 hodín zablokovaný.
10.3
Držiteľ karty je povinný heslo na prihlásenie do
Online účtu utajovať a neumožniť, aby sa stalo známe tretím osobám, heslo
nesmie byť žiadnym spôsobom vyznačené na samotnej Karte a ani na inom mieste
napísané či vytlačené. Držiteľ karty je zodpovedný za škodu a sám znáša škodu
spôsobenú používaním Online účtu inou osobou, ktorá má prístup k Online účtu
použitím hesla alebo iných
bezpečnostných prvkov, ktoré
ste si Držiteľ karty zvolil alebo mu boli pridelené, pokiaľ ich tretia osoba získala v dôsledku
zavineného porušenia povinností Držiteľa karty. Držiteľ karty je zodpovedný za
škodu spôsobenú spoločnosti Shell alebo tretím osobám neoprávneným používaním
hesla, ktorá vznikla v dôsledku nesplnenia povinnosti dodržiavať mlčanlivosť
ohľadom hesla. Pre vyšší stupeň zabezpečenia prístupu k Online účtu má Člen
možnosť využiť tzv. dvojfázové overenie, pri ktorom mu bude za účelom
prihlásenia sa do účtu zaslaný autorizačný kód na ním uvedené telefónne číslo;
jedno telefónne číslo nemožno využiť na prihlásenie sa do viacerých účtov.
Povinnosti Člena upravené v tomto bode platia primerane aj na nakladanie s
autorizačným kódom a mobilným zariadením, na ktoré mu bude zaslaný.
10.4
Spoločnosť Shell je oprávnená z akéhokoľvek dôvodu
a kedykoľvek (a) zmeniť formát Online účtu, (b) upraviť obsah, vzhľad a
technickú štruktúru Online účtu alebo (c) dočasne zastaviť používanie Online
účtu z dôvodu údržby, opravy alebo zlepšenia. Spoločnosť Shell je
oprávnená zrušiť Online účet z dôvodov, pre ktoré je oprávnená vylúčiť
Člena z Programu podľa bodu 3.2.3; ustanovenia o obmedzení alebo
zrušení prístupu k Online účtu v Aplikácii podľa osobitných podmienok
používania Aplikácie týmto nie sú dotknuté.
11 Služby Zákazníckeho centra
11.1
Zákaznícke centrum zabezpečuje výlučne formou
telefonického, písomného a e-mailového kontaktu so zákazníkmi nasledovné
služby: poskytovanie informácií o Programe a ostatných službách siete Čerpacích
staníc, informovanie o registrácii Karty, riešenie prevádzkových problémov
Členov (najmä strata, odcudzenie, poškodenie karty, reklamácie odmien),
prijímanie sťažností, podnetov a pripomienok Členov a vybavovanie žiadostí o
výmenu bodov za odmeny.
11.2
Operátori sú zákazníkom k dispozícii v pracovné dni
spravidla počas bežnej pracovnej doby na tel. č. 0850 211 224 alebo
prostredníctvom online chatu. Zákazníci môžu Zákaznícke centrum kontaktovať aj
na e-mailovej adrese: smartklub.sk@shell.com.
12 Alternatívne riešenie sporov
Každý držiteľ Karty alebo
Člen, ktorý sa domnieva, že spoločnosť Shell porušila jeho spotrebiteľské
práva, v súlade so zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení
spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení
neskorších predpisov má právo za účelom ochrany jeho spotrebiteľských práv
obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorým je
v Slovenskej republike Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Prievozská
32, 827 99 Bratislava 27. Držiteľ Karty alebo Člen je oprávnený podať návrh na
začatie alternatívneho riešenia sporov, ak spoločnosť Shell (a) odpovedala
zamietavo, alebo (b) vôbec neodpovedala ani do 30 dní odo dňa odoslania na jeho
žiadosť o nápravu odoslanú z dôvodu, že držiteľ Karty alebo Člen nebol
spokojný so spôsobom, akým spoločnosť Shell vybavila jeho reklamáciu (vznikol
spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady), alebo pretože sa domnieval,
že spoločnosť Shell porušila iné jeho práva.
Zoznam subjektov
alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov je dostupný na stránkach
Ministerstva hospodárstva SR na adrese https://www.mhsr.sk/ v časti Obchod -
Ochrana spotrebiteľa, podčasti Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov.
13 Informácie o ochrane osobných údajov
13.1
Spoločnosť Shell je na základe článku 6 ods. 1. písm.
b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických
osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým
sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len
„Nariadenie“) oprávnená spracúvať osobné údaje Člena uvedené
v prihláške do Programu vrátane údaju o dátume vzniku členstva
a spôsobu podania prihlášky, ako aj údaje o Členom vykonaných nákupoch a
uplatnených odmenách, ktoré spoločnosť Shell získa počas jeho členstva v
Programe, a to na účel prevádzkovania Programu, t.j. poskytovania odmien a
plnenia iných záväzkov alebo uplatňovania práv vyplývajúcich spoločnosti Shell
z Programu a s tým spojenú komunikáciu s Členom.
Poskytnutie nasledovných
osobných údajov je povinné a nevyhnutné pre vznik členstva: meno a
priezvisko, dátum narodenia (deň, mesiac a rok), korešpondenčná adresa (ulica,
číslo súpisné/číslo orientačné, mesto, PSČ) a e-mailová adresa. Poskytnutie
osobných údajov podľa predchádzajúcej vety je zmluvnou požiadavkou; pokiaľ
všetky tieto údaje nebudú v prihláške pravdivo uvedené, dotknutej osobe
členstvo v Programe nevznikne.
Poskytnutie údaju o
pohlaví je dobrovoľné, ak ho však Člen spoločnosti Shell poskytne, bude
spracúvaný na základe článku 6 ods. 1. písm. b) Nariadenia za účelom správnej
a efektívnej komunikácie s Členom súvisiacej s prevádzkou
Programu (za účelom správnej formy oslovenia Člena). Neposkytnutie údaju
o pohlaví nebude mať vo vzťahu k členstvu pre Člena žiadne dôsledky.
Poskytnutie osobného
údaju, ktorým je telefónne číslo, je nevyhnutné za účelom doručovania
zásielkových odmien a pre prípad, ak si Člen zvolí funkciu dvojfázového
overovania prístupu k svojmu Online účtu; tento osobný údaj bude
spracúvaný na základe článku 6 ods. 1. písm. b) Nariadenia pre účely splnenia
záväzku spoločnosti Shell doručiť objednanú zásielkovú odmenu, za účelom
zabezpečenia Online účtu pred zneužitím a za účelom správnej a efektívnej
komunikácie s Členom súvisiacej s prevádzkou Programu. Neposkytnutie tohto údaju
bude mať za následok nemožnosť doručiť Členovi zásielkovú odmenu, resp.
znefunkčnenie posilnenia ochrany Online účtu pred zneužitím.
13.2
Pokiaľ na to Člen udelil podľa článku 6 ods. 1. písm.
a) Nariadenia svoj súhlas zakliknutím príslušného políčka v elektronickej
prihláške počas registrácie do Programu, alebo na to udelil svoj výslovný
súhlas kedykoľvek po vzniku členstva, spoločnosť Shell je oprávnená
(i) spracúvať
(a) jeho osobné údaje
uvedené v prihláške,
(b) údaje o ním vykonaných
nákupoch (vrátane údajov o nakúpených produktoch, hodnote, čase a mieste
jednotlivých nákupov a použitom spôsobe platby),
(c) údaje o ním
uplatnených odmenách (vrátane údajov o charaktere a počte uplatnených
odmien, počte bodov vymenených za bonusy, periodicite a čase výmeny bodov za
odmeny a zvolenom spôsobe doručenia odmeny),
(d) údaje o spôsobe a
mieste uplatnenia ponúk na zľavnené nákupy,
(e) údaje o používaní
Webovej stránky a Aplikácie (vrátane údajov o webových linkách/prepojeniach,
ktoré zvolil, počte prihlásení sa na svoj užívateľský profil, jeho polohe
získanej na základe IP adresy alebo používania Aplikácie a údajov o tom, ako
reaguje na e-maily spoločnosti Shell),
(f) údaje o jeho účasti na
promočných akciách organizovaných spoločnosťou Shell, ako aj
(g) údaje o jeho
odpovediach na otázky položené v rôznych prieskumoch spoločnosti Shell
na účel priameho
marketingu - zasielania Personalizovaných ponúk členovi založených na jeho
predchádzajúcich nákupoch a používaní Webovej stránky a Aplikácie a
(ii) zasielať tomuto
Členovi elektronickou poštou, vrátane služby krátkych správ a oznámení
zobrazovaných v Aplikácii, takéto Personalizované ponuky.
Člen udeľuje tento súhlas
dobrovoľne a na dobu neurčitú s tým, že ho môže kedykoľvek odvolať buď zaslaním
písomného oznámenia poštou na adresu sídla spoločnosti Shell alebo
prostredníctvom Zákazníckeho centra.
Udelením súhlasu Člen
zároveň súhlasí aj
(a) so spracúvaním jeho
osobných údajov uvedených v prihláške na účel zasielania reklamy a inej
podobnej komunikácie všeobecného charakteru a
(b) so zasielaním takejto všeobecnej
reklamy a komunikácie elektronickou poštou, pomocou služby krátkych správ
a oznámení zobrazovaných v Aplikácii.
Odvolanie súhlasu
udeleného Členom nebude mať vplyv na zákonnosť spracúvania osobných údajov
Člena pred odvolaním súhlasu.
13.3
Spoločnosť Shell poskytne v prípade potreby a v
rozsahu nevyhnutnom pre prevádzkovanie Programu osobné údaje Členov príjemcom,
ktorí sú tretími osobami (ďalej len „Príjemcovia“). Príjemcom sa pre
účely poskytnutia osobných údajov rozumejú i oprávnení zamestnanci spoločnosti
Shell a Príjemcov, ktorí prichádzajú v rámci svojho pracovnoprávneho alebo
obdobného vzťahu do kontaktu s osobnými údajmi Členov. Keďže niektorí z
Príjemcov sa nachádzajú v tretích krajinách, ktoré nezaručujú primeranú
úroveň ochrany osobných údajov, dochádza k prenosom osobných údajov do
týchto krajín. V týchto prípadoch však spoločnosť Shell Členom poskytuje
primerané záruky. Kategórie Príjemcov a primerané záruky, ktoré poskytuje
spoločnosť Shell pri prenose osobných údajov do tretích krajín, ktoré
nezaručujú primeranú úroveň ochrany, sú uvedené v Zásadách ochrany
osobných údajov dostupných na Webovej stránke.
13.4
Spoločnosť Shell je zodpovedná za dodržiavanie zásad
spracúvania osobných údajov podľa článku 5 ods. 1. Nariadenia. Každá osoba je
však povinná spoločnosti Shell uvádzať len správne a pravdivé osobné údaje.
13.5
Každý Člen je povinný bezodkladne informovať
Zákaznícke centrum písomne, telefonicky alebo e-mailom o zmene údajov
poskytnutých v prihláške (zmena mena alebo priezviska, korešpondenčnej adresy,
kontaktného telefónneho čísla a pod.) alebo tieto údaje sám zmeniť vo svojom
Online účte.
13.6
Informácia o tom, ako dlho spoločnosť Shell
uchováva osobné údaje Členov týkajúce sa členstva v Programe a vykonaných
finančných transakcií, je dostupná v Zásadách ochrany osobných údajov dostupných
na Webovej stránke.
13.7
Člen má ako osoba, osobné údaje o ktorej sú spracúvané
spoločnosťou Shell, práva dotknutej osoby uvedené v článku 15 a nasl.
Nariadenia a právo podať sťažnosť dozornému orgánu. Detailný výpočet týchto
práv a ďalšie informácie o práve podať sťažnosť dozornému orgánu sú
uvedené v Zásadách ochrany osobných údajov
dostupných na Webovej stránke. Uvedené práva môže Člen uplatniť písomne
listom doručeným na adresu sídla spoločnosti Shell alebo prostredníctvom
Zákazníckeho centra. Člen sa môže s otázkou, sťažnosťou alebo inou
požiadavkou obrátiť aj na zodpovednú osobu. Kontaktné údaje zodpovednej osoby
sú zverejnené v Zásadách ochrany osobných údajov
dostupných na Webovej stránke.
13.8
Pokiaľ sa súhlas so spracúvaním osobných údajov
je Členom udelený ústne, Člen berie na vedomie, že spoločnosť Shell alebo jej
sprostredkovatelia sú oprávnení vyhotoviť zvukový záznam telefonického
rozhovoru.
14 Všeobecné ustanovenia
14.1
Členstvo v Programe a práva s ním spojené sú neprevoditeľné
a zanikajú najneskôr smrťou Člena, preto členstvo a práva s ním
spojené nemôžu byť predmetom dedenia. Body nepredstavujú platobné prostriedky,
sú tiež neprevoditeľné a nie sú predmetom dedenia.
14.2
Spoločnosť Shell si vyhradzuje právo meniť Podmienky
prostredníctvom Zmeny. Zmena sa môže vykonať oznámením o zmenených
ustanoveniach alebo vydaním nového znenia Podmienok. Zmena sa zverejní na
Čerpacích staniciach alebo na Webovej stránke. Shell má právo oznámiť Zmeny aj
iným spôsobom. Zmena je účinná dňom, ktorý je v nej uvedený.
14.3
Program pripravila spoločnosť Shell s dlhodobým
zámerom. Spoločnosť Shell si však vyhradzuje právo skončiť Program. Dátum
skončenia prevádzkovania Programu sa vyhlási prostredníctvom Oznámenia na
všetkých Čerpacích staniciach na Slovensku, minimálne jeden mesiac vopred. Po
tomto dátume nebudú ďalej prideľované body. Za body nazbierané do dátumu
skončenia prevádzkovania ClubSmart bude možné získať odmenu v priebehu dvoch
mesiacov po tomto dátume. Realizácia Programu podľa vyššie uvedených podmienok
sa bude uskutočňovať v súlade s Oznámením.
14.4
Podmienky platia pre Členov, ktorých Karty sú
registrované a vydané na Slovensku. Podmienky prevádzky programu Shell
ClubSmart v zahraničí sa riadia predpismi miestnych spoločností Shell, prípadne
ich zmluvných partnerov.
14.5
Program bol do 11.9.2011 prevádzkovaný spoločnosťou
Shell pod názvom “SMART klub“. Členovia SMART klubu sú od 12.9.2011 členmi
Programu a SMART karty vydané členom SMART klubu sa považujú za Karty.
14.6
Toto znenie Podmienok nadobúda účinnosť dňa 21.11.2024
Príloha:
Formulár na
odstúpenie od zmluvy/vrátanie zásielkovej odmeny
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU (VRÁTENIE
ZÁSIELKOVEJ ODMENY)
Nižšie podpísaný člen
vernostného programu Shell ClubSmart,
Meno a priezvisko: ....................................................................
Doručovacia adresa: ....................................................................
Číslo Shell ClubSmart karty: ....................................................................
týmto oznamujem spoločnosti SHELL Slovakia,
s.r.o., so sídlom Einsteinova 23, 851 01 Bratislava (emailová adresa:
smartklub.sk@shell.com), že mám záujem o vrátenie nasledujúcej odmeny:
Kód a názov tovaru: ....................................................................
Číslo dodacieho listu/dátum dodania tovaru: ....................................................................
Číslo bankového účtu pre vrátenie peňazí ....................................................................
Dátum ....................................................................
Podpis člena
(ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ....................................................................